główne foto

główne foto

sobota, 13 grudnia 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Sylwię i Kasię z bloga Julki i My, za co serdecznie dziękuję. Bawimy się dalej!


Czym jest Liebster Blog Award? To "nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie my nominujemy 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nas nominował.” 

Zgodziłam się wziąć udział w tej zabawie blogerów parentingowych, żeby pokazać Wam swoją bardziej prywatną twarz. Jestem taka sama jak inne mamy, z takimi samymi problemami i przeżyciami. Wspierajmy się nawzajem!

Odpowiedzi Perfekcyjnej Pani Mamy:

  1. Na bezludną wyspę zabrałabym... swoją rodzinę :) Razem ze swoim mężem i córeczką z pewnością pokonamy wszystkie przeszkody i przeżyjemy wiele przygód. Zabrałabym męża, bo on by wiedział, co wziąć na bezludną wyspę, a córkę, bo po prostu chcę mieć zawsze przy sobie. Z nią nie będzie nudno.
  2. Ulubione zwierzę... please... najbardziej smakuje mi kurczak ;)
  3. Najbardziej w innych denerwuje mnie... hipokryzja, zachłanność i egoizm. Szczególnie, gdy te cechy występują wspólnie.
  4. Trzy cechy charakteru, które u siebie cenię – wytrwałość, cierpliwość, wspaniałomyślność ;)
  5. Gdybym mogła wybrać dowolne miejsce na ziemi to zamieszkałabym... na Karaibach. Biegalibyśmy na golasa między palmami,popijając rum.
  6. Żłobek czy opiekunka? Co wybrałabyś dla swojego dziecka... Opiekunkę o ile byłaby to babcia lub prababcia mojego dziecka.
  7. Na romantyczny wieczór ze swoją drugą połówką wybrałabym się do... Kostrzyna nad Odrą – pojechalibyśmy na Woodstock, gdzie po wykańczających koncertach zajadalibyśmy się arbuzami w namiocie.
  8. Obiecywałam sobie, że jak urodzi się dziecko, to... założę bloga.
  9. W wolnym czasie uwielbiam... Jakim wolnym czasie?
  10. Lubię ubierać się... bo prawo zabrania chodzić nago po ulicy. Pytam się czemu??
  11. Bloguję, bo... chcę szybko zapisywać swoje sposoby radzenia sobie z dzieckiem, gdyż boję się, że je zapomnę i przy drugim będę miała problemy. A tak sama sobie poradzę ;)

Nominuję*:

  1. Tusia - nasza miłóść
  2. Karlitka
  3. Martyna G.
  4. Mama Nieidealna
  5. Myśli Matki
  6. On Ona Ono
  7. Świat Doskonałka
  8. Mama AsiaLM
  9. Melanie's Fashion
  10. Matka Prowincjonalna
  11. Świat Karinki
*ale nie przymuszam :) wykonujecie dobrą robotę i chcę, żebyście wiedziały, że ktoś to docenia :)

Moje pytania i zdania do dokończenia:

  1. Jaka jest Wasza ulubiona zabawa (Twoja i dziecka/dzieci)?
  2. Opisz jak radzisz sobie z usypianiem swojej najmłodszej pociechy.
  3. Zanim założyłam rodzinę marzyłam o...
  4. Jakie jest teraz Twoje największe marzenie?
  5. Ojca mojego dziecka/naszych dzieci poznałam...
  6. Nigdy nie ubrałabym dziecka w...
  7. Gdybym wygrała milion, to...
  8. Moim popisowym daniem jest...
  9. Co Cię ostatnio zaskoczyło?
  10. Co w sobie lubisz?
  11. Jestem szczęśliwa, bo... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz